måndag 14 maj 2012

I eftermiddag fick vi besök av Frida, Therese och hennes två barn. Dessa tjejer är arbetskollegor till Jocke. Kul att tjejerna fick leka lite också. Daniella har pratat om att ta hem kompisar till sitt rum, och nu äntligen fick hon hem några i sin egen ålder. Den minsta tösen var två, och största fyra. En perfekt kombination då Dani är tre :) Vi bjöd på nått så enkelt som korv med bröd och pommes. Sen eftermiddag är ju barnen svinhungriga och det är svårt att veta vad som går hem hos andra barn. Korv med bröd funkar alltid!
Annars har det varit full rulle. Det var många som blev häpna idag över att håret hade vuxit så pass sedan de såg mig sist :) Asanöjd är jag över kalufsen!!! Ska bara färga mitt riktiga hår en nyans mörkare och så att det blir liten glansigare.

Ikväll när jag var ute på min promenad försökte jag ringa båda mina systrar. Känns som det var evigheter sedan vi surrade. Dock slutade det innte med nått lyckat resultat. Ena var på möte med jobbet, och andra var nyss hemkommen och ville umgås med sina barn. Det blev alltså att trampa på på egen hand med Mix Megapol dunkandes i öronen, det funkar ju det med!

Nu ska jag krypa ner i sängen till min underbara familj.
Natti natti!

1 kommentar:

  1. Du har ju dock haft nere både systrar och bror lite titt som tätt ;) Nästan lika bra som mamma :D

    SvaraRadera