torsdag 4 juli 2013

Kvällsinlägg

Gissa vad jag har hunnit med idag?! Antar att ni inte behöver fundera särskilt länge. -Jag har hittat mig ett nytt snyggt linne. Fick syn på en jättefin "blus" idag på jobbet. Jag var såklart tvungen att dra ut till Marieberg illa kvickt. Inte tusan ska ni tro att jag passade i den, så jag trösthandlade mig ett linne istället :)

Idag har Daniella varit med mig till Jobbet. Det gick strålande och hon tyckte faktiskt det var riktigt kul. Nu har hon ju blivit bortskämd med att vara hemma med pappa och Gry hela dagarna, och roat sig med dagsutflykter. Idag blev det hårda bud, förskolan!

Jag som egentligen var sugen på att gå ut på krogen i helgen, får glatt stanna hemma och ta hand om kidsen. Jocke har några kompisar som ska komma hit och bo i helgen. De ska träääna! Helt galna är dem. Aja, det är bara hoppas att man blir bjuden på grillat och några cider. Då ska det nog gå :)

Nu ska jag slänga fram lite kläder och förbereda för morgondagen. Sista jobbdagen innan heeeelg. Snart, snaaart har jag semester. Bara två veckor kvar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar