tisdag 9 juli 2013

Succé

Mer nöjd tjej går inte att få. Daniella har haft en toppen dag tillsammans med nära och kära. Hon har fått sin marängsviss, sina paket, sin barbietårta och sitt sällskap. En helt fantastisk dag. Jag hade turen att både få börja senare och sluta tidigare från jobbet, så jag har i princip hunnit med att umgås med stumpan hela dagen.

Nu ligger jag i sängen och Gry har precis somnat. Våra grannar är fortfarande kvar å gör oss sällskap. Daniella och grannpojken leker och vi fortsätter att surra. Vin/öl, pizza, nötter och chips, ja det är väl livet :)

God natt och tack för idag :)

P.s Det absolut största TACKET idag går till Anki på mitt jobb. Hon har gjort jordens finaste tårta till vår lilla prinsessa. Jag är oerhört tacksam...

Tack också för alla fina presenter som Daniella har fått, hälften vore egentligen nog! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar