lördag 4 januari 2014

Komma igång igen

Usch vad tråkigt det är då jag går in på min egen blogg och ser att jag inte uppdaterat på eeevigheter. Skärpning Camilla! Nu ska jag bli bättre, för det kan knappast bli mycket sämre än så här. :)

Nya året har börjat kalas. Tiden har gått i en väldig fart och jag har precis passerat mitt första år på bästa jobbet. Känner redan nu att "där" kommer jag jobba länge. Älskar miljön, avgudar mina kollegor och trivs med alla förutsättningar. Vad vore livet utan barn, lixom?!

Ungarna har fått lyxa, de har fått vända en del på dygnet vilket har bidraget till mer tid med töserna. Åhja, lite koll har vi dock, de sover i alla fall innan nio om kvällarna :)
Jocke är för tillfället i Malmö och spelar bordshockey, så det är jag som styr upp här hemma (vilket är rätt gött) hihi. Känner dock att jag är förbaskat bortskämd då Jocke gör mer än nödvändigt, för mitt eget bästa!

Nu ska jag lägga mig i soffan och slappa framför parlamentet, hoppas att jag inte skrattar så pass mycket att tjejerna vaknar, det är min tid nu :)

Btw, jag passade på att göra plankstek idag då det var jag som bossade i köket, det blev lyckat!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar