torsdag 9 januari 2014

Piffat

Det tråkiga är kvar -Att få bort färgen kring nagelbanden :P

Idag har det varit fullrulle.  Det började med att klockan ringde 05.30 å på jobbet skulle jag vara redan 06.15. Tur jag har nära :) slutade dock tidigt idag (12.30) och jag hann såklart inte mer än att sätta foten på daniellas förskola så kom frågan "mamma, får en kompis följa med mig hem idag?" -"självklart, svarar morsan". Klart ungarna ska leka då chansen ges.  Kom ju ihåg själv hur det var då man var liten, jag ville ju leka med kompisarna jääämt :P

Mitt nya schema känns riktigt bra, jag kommer kunna hämta Daniella minst två dagar i veckan tidigt, å resten hämtar Jocke tidigt. Ja självklart Gry också.  Henne tar jag ju bara under armen då jag går hem :D

Imorgon är det fredag och det ska firas med plankstek.  Jag börjar sätta rutin på det här med plankstek, mums!

Nu väntar jag in Jocke som varit på hockey!
God natt ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar