måndag 6 januari 2014

Sista dagen av ledighet, nu bannemig är jag utvilad... Tack! Känns riktigt skönt att ha varit ledig en del, må ju säga att julen låg rätt perfekt detta år. De dagar jag jobbade var det toklugnt. Ena dagen var vi på Skojlandet och nästa dag följde kidsen med mig hem. Det var trevligt :)

Imorgon är det Planeringsdag, så Gry ska till farmor och farfar och Daniella gör sin första dag på förskolan. Förhoppningsvis är hon varm i kläderna =D. Själv ska vi till Bodaborg och springa av oss. Fram till lunch ska vi jobba med grovplanering inför våren. Spännande...givande...såklart!

Huset börjar ta sin form men vi känner att det saknas ett rum. Drömmen är väl ändå någonstans att ungarna åtminstone ska få sig ett varsitt rum. Just nu är det typ halvkaos i tjejernas rum. Det är så förbaskat mycket leksaker att hälften vore nog. Tycker jag rensar och rensar men det händer ju inget. Det är leksaker överallt, jag menar det! Funderar på att skänka bort en del och kanske lägga ut några stora grejer på blocket. Jag har ju faktiskt förmånen att jobba inom barnomsorgen så en mängd grejer har ju följt med dit :) Bra för mig-Bra för verksamheten!

Näe nu ska jag ta och umgås med familjen. Vi har precis fått besök så här kan ju inte jag ligga och dega =P
Haré fint alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar