torsdag 9 maj 2013

Dags att lägga sig i sängen å se hockeyn. Imorgon väntas jobb och när jag kommer hem åker Jocke till Stockholm, snyft!

Idag har jag och Daniella varit i Marieberg och hängt i lekparken med goda vänner. Vi hann inte mer än hem så ville hon ut i lekparken här hemma med. Vi stack iväg en sväng till ytteraffärerna i Marieberg och handlade lite småjox. Att det är så roligt att handla, jag förstår inte :)
Hittade skitsnygga gardiner på chilli, men 1500:- för tre längder var i dyraste laget. Får fundera innan jag klipper till. Det roliga är att om jag nu köper gardinerna så vill jag ju ha kuddar och filt i samma serie. Kuddarna gick på 400:-/st och pläden på 600:-. Åhja, jag ska fundera :)

Nu blir det att kura ned sig bredvid familjen. Gry har 39 graders feber så det är inge vidare med henne. Hon vaknar om vartannat hela tiden. Hoppas hon är bättre tills imorgon. Känns som det blir en lugnare arbetsdag då många barn är lediga. Kan behövas :)

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar