torsdag 16 maj 2013

Förskolans dag =D

Åh jösses vilken trevlig dag! Det har varit fullrulle och jag har agerat Pippi Långstrump och delat ut guldpengar till alla underbara barn. Vi har haft supermysigt på jobbet. :)

Igårkväll vid elva tiden la jag ut trädgårdsgruppen på blocket. Min mail har bombats sönder fullständigt och telefonen är sönder ringd. Galet många som vill köpa begagnade grejer. Hur som helst, nu är det sålt och jag får köpa nytt :) Tack å bock! Jag och Daniella har målat lite här ikväll. Vi har hängt i lekparken och storstädat inglasade altan.

Imorse la jag på brevet angående tjejernas plats på förskola. Det blev Grönkulla för Daniella och helianthus för Gry. Känns bra, då har jag koll på lillgumman :) Nämen seriöst, det blir bra!

Nu ska jag lägga mig och mysa bredvid barnen. Jag skäms för att jag fokuserat alldeles för mycket på altanen då kidsen var vakna. Jag vill ju egentligen umgås med dem <3 Får lägga mig i sängen å pussa på dem, tur båda sover i vår säng :D (emellanåt, när jag tjatar på Daniella) hihi...

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar