måndag 13 maj 2013

En jobbig dag -Beslut har tagits!

Huvva vilken jobbig dag det varit. Vaknade med sjuk magkatarr som sedan gick över till jordens huvudvärk. Det var extremt länge sedan jag hade en sådan här bultan huvudvärk. Meen, jag lyckades gå till jobbet och fullfölja hela dagen, (Min arbetsmoral är det ingen som knäcker). Slutade vid halv tre så det var bara hem å passa på att sova ett par timmar. Jag fick mysa med Gry en liten stund medan hon skulle sova. Klockan fem var jag tillbaka på jobbet och hemma var jag strax efter sju. Utbildningen i hjärt och lungräddning var verkligen välbehövlig. Det är ju ett MÅSTE att man kan sådant då man både har egna och arbetar med andras barn. Livsviktigt!

Som sagt. Idag har det varit en tung dag. Har inte speciellt mycket att dela med mig av. Joo just ja. Vi bestämde oss idag (jag och Jocke) att båda kidsen kommer att gå på Grönkulla förskola. Jag ringde rektorn idag och ställde några frågor angående barngrupp, personaltäthet, sammansättning osv. Känner mig verkligen nöjd över att vi fick den avdelning som vi önskat. För Daniella´s del kommer det bli toppen på Månen :)

Nu ska jag lägga fram kläder för morgondagen och sedan kila i säng. Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar