söndag 5 maj 2013

Tjoheej, här är jag!

Bloggtorka, yesbox! Jag har haft häcken full och inte alls känt något speciellt sug efter att blogga. Ni har saknat mig, antar jag?! :) Nåväl, nu är jag tillbaka om än lite sliten!

Igår drog jag ut till Marieberg och hängde med härliga vänner. Vi drack vin (öl, snaps och cider) och skrattade så in i h*lvete. En fantastisk kväll, som påminner mig om vilka klockrena arbetskollegor jag har.

Helgen har varit lugn för övrigt. Idag har jag gått i nattlinne hela dagen. Jocke grillade grillspätt med fläskfilé, paprika, champinioner och majs. Dundergott! Det är ju alltid så sjukt gott att äta dagen efter man varit ute å partayat. (och när man kommer hem mitt i natten). Ja just ja, jag tycker faktiskt att jag ska ha någon slags medalj med tanke på att jag cyklade hem lagom rund under fötterna efter alla dessa glas. Jag sov ju, typ. Tur att jag jobbat där ute så jag kan vägen utan-och innan till.

Jag sitter redan och planerar för nästa helg. Jocke åker ju till Stockholm och blir där hela helgen. Han ska ju spela SM. Konstigt nog får jag halvpanik och måste direkt hitta någon syssla för mig och barnen. Funderar på om vi ska höra efter med STORA barnfamiljen i Marieberg om de är sugna på att umgås =D. Aja, vi kommer nog på nått!

Näemen om jag ska ta å slänga sig in i en dusch. Blir en lugn kväll känner jag. Har legat inne hos Daniella och läst böcker så nu är hjärnan på högvarv. Hahaha... Hon är bara föör underbar att ligga och samtala med. Jag älskar våra diskussioner, samtalsämnen och skratt. Jag älskar henne <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar