tisdag 14 maj 2013

Han ska spela VM =D

Då är flygbiljetten tur-och retur betald (Arlanda-Stavanger). Jocke har bestämt sig för att åka och spela VM nästa månad. Bara för att skitoxen glömt sitt lösenord så fick jag betala flygbiljetten. Det kanske är så man ska göra när man vill åka gratis. Struntsamma, han är värd det :) Jahapp, detta innebär ju att jag och kidsen blir ensamma hemma några dagar. Min första tanke är givetvis, "Vad ska jag laga för mat?"... :P Nämen seriöst, det ska bli kul att få några dagar själv med barnen igen. Kommer såklart sakna sönder efter Jocke, men så äré!
Förresten, han var ju med i tidningen igår och idag.
Kika får ni se!
http://na.se/sporten/sporten/1.2073357-mastaren-fixade-nytt-guld

Imorgon har jag sovmorgon vilket betyder "mys med barnen". Ska passa på att njuta medan jag ändå är hemma. Ska bli spännande att komma tillbaka till jobbet då alla nya grejerna står på plats. Jag lämnade ju karlarna när de bar som mest, agerade ju arbetsledare för muskelknuttarna där ett tag. =D

Nähepp, nu vaknar lillpigan. Hon har ju "bara", höstblåsor, öroninflammation, och hosta. Så hon går på penicillin och mollipect. Ska ta hand om hjärtat nu!

Bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar