torsdag 27 juni 2013

Helg snart

Snart är det heeelg, å det ska bli dundermega skönt. Jag har verkligen sett fram emot att vara ledig några dagar. Imorgon gör mina kollegor sista dagen, vilket känns jättetråkigt. Vi har verkligen haft kul tillsammans. Det är ju halva grejen, att jobba tillsammans med underbara människor.

Idag har jag och tjejerna hängt ute sedan jag kom hem från jobbet strax innan fyra. Vi har lekt i lekparken och chillat ute på gården ihop med grannarna. Jocke har först varit iväg på massage och sedan stack han iväg på grillfest med sina arbetskollegor. Ungarna fick vara vakna lite längre idag. (Då en kvinna är hemma själv i huset ser man till att lyxa till det för barnen).
Imorgon blir det en härlig dag. Jag slutar två vilket känns mer än välbehövligt. Jag har blivit bjuden till Rockhammar för en "vinkväll" med en arbetskollega och några av hennes vänner. Har dock inte bestämt mig om jag ska åka eller ej. Jocke försöker mer eller mindre köra ut mig ur huset, så det är grönt ljus för hans del :) Det är ju det att hela lördagen kommer gå, förmodligen. Eftersom det är en bit ut dit. Men men, får se hur det blir!

Nu ska jag göra mig redo för sängen. Klockan är ställd på 05.00 så det är bara att hålla i hatten. Ska fräscha till mig lite och slänga fram lite kläder till morgondagen.

Hoppas alla haft en finfin dag.
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar