tisdag 18 juni 2013

Tack för att du hjälpte mig att komma igång

Då är det kväll igen, det är bara att andas ut, för att sedan fylla lungorna med ny energi till morgondagens midsommarfirande. Vi ska anordna fest, fest för hela Valpebo =D
Idag slutade jag tidigt vilket har inneburit mycket tid med familjen. Då jag kom hem var "farmor" här och hälsade på. Daniella är ju så förtjust i henne. Snäll som hon är hjälpte hon mig att komma igång med symaskinen. Märks ju att hon är en fena på det där med att sy. Hon passade på att laga Jockes shorts, vilket kanske var tur att inte jag gav mig på ;) Jocke bjöd iaf på lunch och fika så det var glada miner, hihi!
Vi har i vanlig ordning umgåtts med grannarna och hängt här ute på området. Det är vansinnigt mysigt här på gränden, trodde seriöst inte att man kunde ha det så gött tillsammans med "folket på gatan". Haha, det där blev konstigt uttryckt, men ni förstår!
Nu ska jag luta mig tillbaka i soffan, njuta av att det BARA är drygt fyra veckor kvar till semester. Tänkte på det, när Jocke börjar jobba har han varit föräldraledig i nio månader, slå det grabbar =D Det är längre än vad jag var hemma... Ba så ni vet :)
Hané!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar