lördag 22 juni 2013

Kvällsinlägg

Jahapp, då är det sen kväll och det är snart dags att sussa kudde. Jocke har haft två polare från Stockholm här och en Örebro kille. De har nött bordshockey heela dagen. Förstår lixom inte hur de orkar :P

Jag har umgåtts med mina barn och hängt en hel del hos grannen. Jag och tjejerna har blivit bjudna på jättegod fruktsallad, mumma för matvrak som vi :) Gry hon avgudar vattenmelon och Daniella skulle kunna äta sig proppmätt på jordgubbar. Jag har hunnit städa i vanlig ordning. Ibland tröttnar jag lite på mig själv, det gör ju faktiskt inget om det ligger lite smulor på golvet, är lite damm i hörnorna och ligger lite små jox runt om på golvet. Må väl säga att jag är rätt pedantisk, och ibland är det rätt irriterande. Jocke är likadan, så där får man ju ingen hjälp =P

Har spelat lite poker men det gick inge vidare. Har inte spelat på länge, men inte gav det någon tur. Förlorade 200:- så det var ingen större fara =P
Nu ska jag sätta mig å prata lite med Jocke och Micke. Han stannar kvar ett tag och tar en öl eller två efter allt spelande idag.

Hoppas ni haft en trevlig helg!

Kram från mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar