lördag 29 juni 2013

Utflykt till äventyrsbadet

Jocke och Daniella är och handlar till matsäcken som vi ska ha med oss, lillan ligger i sängen och samlar krafter (kanske jag med borde göra egentligen).. Hihi och jag passar såklart på att blogga lite. Vi fick lite halvpanik här vid frukosten då vi inte hade planerat nått för helgen, det får bli Gustavsvik, he bli bra deh =D

Jag min dumma jäkel har ju börjat räkna ned till semestern, hur fasiken kan man börja med det när det är tre veckor kvar?! -joo, för att alla andra går mycket tidigare än mig :P Jag vill också vara ledig nuuuuu, och flera veckor fram! Aja, den som spar han har :)

Nu ska jag förbereda för utflykten!

2 kommentarer:

  1. Halvpanik för att ni inte planerat något? Kan ju vara skönt att INTE planera ALLT utan bara vara hemma och umgås?!

    SvaraRadera
  2. Så ser ju hela övriga veckan ut, plus att man kan umgås när man hittar på saker med :) Men förstår hur du tänker :D

    SvaraRadera