onsdag 6 mars 2013

4års trotsen smyger sig på

Godnatt! Nu slänger jag mig på sofflocket efter att ha käkat "hämtmat". Är som vanligt trött när kvällen börjar närma sig. Kidsen sover och det gör väl typ min hjärna också :) Jocke var schysst å körde hem tre uggletyger hem till farmor. Hon ska sy iordning dem så jag kan fortsätta med projektet "förvandla en tråkig expedithylla till nått fräckt". Jag jublade av glädje då postlådan innehöll paket till mig. =D
Idag var det min tur att stänga på jobbet (gör det varje onsdag) så jag kom inte hem förrän sex tiden. Jag som ville gosa och leka med Daniella ett tag innan hon skulle sova. Dock var hon EXTREMT trött efter att ha stigit upp halv sex imorse, så utbrott på utbrott var ett faktum. Att snart fylla 4 år och tampas med diverse motgångar kan inte vara det lättaste. Snacka om att ungen skrek här ett tag. Tur att det inte händer alltför ofta, jag skulle bryta ihop fullständigt! Det är ju helt sannslöst att ungarna vaknar så fruktansvärt tidigt på mornarna. Halvsex båda två, totalt värdelöst! Nåväl, jag fick nöja mig med att gosa och leka med Gry istället, det är ju inte så pjåkigt det heller direkt <3

Ska se fotbollen och hoppas att Juventus tar hem det. Håller stenhårt på dem i CL nu när världens bästa fotbollslag redan åkt ut på grund av klapprutten domare... Tragiskt!

Åhh vad jag längtar tills "lillpresenten" till mig själv anländer. Det är rätt spännande på sätt och vis att vänta... skulle kunna säga att det är halva grejen!
Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar