måndag 4 mars 2013

Kvällsinlägg

Gäääspt! Har nyss lagt på luren efter att ha surrat en stund med syrran i telefon. Trevligt och väldigt länge sedan!
Slutade hyfsat tidigt idag vilket resulterade i ´bus med familjen´. Daniella hade tagit med sig en kompis hem från Öppna förskolan, Gry fick också med sig en liten killkompis :) Jag fick såklart surra sönder med modern och Jocke agerade lekfarsa. Han är rikigt duktig på det där med att leka med kidsen.
Har faktiskt beställt en liten grej ikväll. Det får ni se då den dimper ner i brevlådan. Eller om jag nu är tvingad att hämta den nere på Ica. Längtar tills den kommer. Något jag mer längtar efter är tygbiten som tammetusan aldrig letar sig hit. Hur lång tid ska det ta lixom? Jag kommer ju aldrig bli färdig med expedithyllan. Ska höra med Birgitta om hon kan hjälpa mig att sy lite sömmar. Tror helt seriöst att jag måste skaffa mig en symaskin så jag kan göra det själv. Får nästan dåligt samvete när jag vet att jag skickar iväg allt som skall sys. Tror jag skulle fixa det själv bara jag hade en symaskin =)

Nähepp sängen kallar. Imorgon börjar jag sju och slutar halv tre. Som ni kanske redan vet så ska jag ju iväg och tatuera mig imorgon. Jag är såååå spänd och förväntansfull!!! Kommer blir kanon, ni ska såklart få se!!!
(fortsätt kika in så ofta som ni gör, det är sköj)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar