måndag 11 mars 2013

Ska fatta mig kort, för som ni vet avskyr jag att skriva långa haranger via mobiltelefonen!
Dagen gick strålande, Gry betedde sig exemplarisk så jag kunde lämna jobbet med huvudet högt :) Det måste ju vara mamma som hon ärvt dess talang av... Hihi!
Ikväll blir det definitivt en tidig kväll. Igår gick jag och la mig runt halv tio men ändå tittade jag på klockan fram till halv två, OCH då skulle jag kliva upp klockan fem också. Fick såklart halv panik å det var väl därför det inte gick att somna. Är i eld och lågor över att jag hittade kabeln till kameran. Har tagit med mig min privata kamera till jobbet, eftersom jag fotar med systemkameran hemma å ändå inte använder denna. Perfekt, då kommer den vääl till användning.
Saknar såklart mina älsklingar som fortfarande är i Sälen. De kommer förmodligen hem på onsdag kväll. Må ju säga att det är hur mysigt som helst att umgås med Gry. Vi får ju hur mycket egentid som helst. Suveränt :)
Imorgon laddar vi för APK. Gry följer gladeligen med mig. Hoppas hon sköter sig fint, precis som idag!
Nähepp, sängen kallar. Ser fram emot mer än fyra timmars sömn inatt. God natt gott folk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar