söndag 10 mars 2013

Kvällsinlägg

Heeerreguud hur ska jag klara mig utan Jocke och Daniella enda tills på onsdag kväll?! Det kommer aldrig att gå. Jag saknar dem så jag håller på att bryta ihop. Jag och Gry har chillat hela dagen. Vi har byggt med klossar, rensat ur hennes garderob, "klabbat" oss på golvet, (det gör man när man trycker ner huvudet i alla mjuka grejer å gossar) lekt med köksgrejerna, lagat middag, duschat och nu... nu sover lillhjärtat. Hon har sprungit runt och ropat på pappa flera gånger. Tror minsann hon saknar både Dani och pappa. <3
Imorgon ska Gry följa med mig till jobbet. Hoppas såklart att det går bra och att hon inte vill sitta fast i mamma alltför mycket. Jag måste ju kunna arbeta också :) Tror inte att det blir några problem, men är i alla fall väl medveten om att jag kommer vara helt slut imorgon kväll. Sen kan jag ju meddela att jag verkligen har gjort en dundermiss. Det är nämligen APK (arbetsplatskonferens) på tisdag och jag har ingen barnvakt =/ Antingen måste hon följa med eller så får jag strunta i det. Känns inte alls roligt att behöva hoppa över den, det är ju så mycket viktigt som tas upp då. Näe, jag hoppas chefen tycker det är okey att hon följer med. LillGrynis är ju så snäll så det ska ju inte vara några problem. Inte så länge hon ser mamma i alla fall. Det är värre när det kommer till att lämna henne själv utan jag eller Jocke. Det är i det närmaste omöjligt! Blir bra träning för lillstumpan nu när hon ska vara med mig i tre dagar på jobbet.

Ikväll blir det nog att lägga sig tidigt. Klockan står på 05.00 så det är ingen barnlek. Hihi! Nu ska jag njuta av en kopp te och slänga mig i soffan framför nått (förhoppningsvis) vettigt program.

JAG SAKNAR ER DANIELLA & JOCKE >3

Sist men inte minst så måste jag ju tacka MALIN för lördagens recept. Ojojoj vilken smarrig tacotårta det blev =)

1 kommentar: