fredag 22 mars 2013

Är det möjligtvis sängen som väntar nu?! Efter en hyfsat lång arbetsdag med alldeles för få kids på plats känner jag mig ändå ganska seg. Det är ju alltid så på kvällarna, att jag känner mig seg :P Det har varit en underbar fredag med givande handledning på f.m. Älskar mitt jobb, trivs så bra att jag aldrig skulle vilja byta... Aa så känns det nu i alla fall. Just nu är det rätt mycket att stå i när alla utvecklingssamtal kör igång här i April. Det blir många papper att fylla och förmodligen många härliga föräldramöten. Känner mig laddad för uppgiften!

Idag har Daniella, Gry och Jocke varit en sväng på äventyrsbadet. När jag kom hem så gjorde vi lite påskpyssel. Får se när påskkorten som Dani och Gry gjorde kommer iväg. Det har inte hänt så mycket mer. Imorgon ska vi iväg och leta 1års present till LillGrynis. Kan ni tänka er att hon redan fyller 1år. Det är ju helt sinnessjukt! Förstår inte vart tiden tar vägen, det skrämmer mig... Verkligen...

Sen är jag fortfarande psykad över att inte paketet hann komma nu innan helgen. Jag som ville tända stjärnan :/... Suck!

Jag är medveten om att jag skrivit alldeles för lite de sista dagarna. Dock har jag haft massa annat att prioritera. Det slog mig tidigare att jag inte startat datorn på flera dagar. Det är ju oftast därifrån som jag skriver de längre inläggen. Asch, det får funka från mobilen när jag är för lat för att sätta mig vid laptopen!

Lite mys med karln sen har jag nog gjort mitt!!!
Trevlig helg :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar