söndag 3 mars 2013

Söndag

Nu är sängen nära, det kan jag lova er! Bara tanken av att klockan ringer 05.00 får mig att gäspa. Är det möjligt att man ska orka med det? Det är tydligen bara att bita ihop. Skulle egentligen ha behövt nån extra dag till att vila. Tror bannemig jag har nått i kroppen som gör att jag känner mig trött och "inte riktigt med", dåsig kanske är rätta ordet! Nämen helt ärligt, tror det är vila jag skulle behöva.

Idag då? Jo, det har varit helt fantastiskt att få umgås med Daniella helt själv, hela dagen... Waow!Hon är grym! Vi hittade en hel del, trots att BR inte ens var öppet :) Bland annat tre par nya pippi långstrump strumpbyxor, diadem, glitterhårspray, hon tjatade till sig en väska trots att jag sa NEJ ett antal X gånger. Åååhh blir arg på mig själv att jag inte kunde stå emot. Men å andra sidan så var det den som hon blev mest glad över. Hon har lekt som en tok med den sedan vi kom hem. "Mamma, du betalar vuxengrejerna, så betalar jag alla mina och Gry´s grejer" Detta sa hon precis när vi klev av bussen på Olof Palmes torg. Åhja, hon hade minsann med sig sin lilla lila väska och pippi plånbok. Sant som sagt, hon fick betala både sina och Gry´s prylar. Hon hittade en plånbok till Grynet som fick bli en perfekt present till 1års dagen den 27:e. (okey då, jag fick väl pröjsa väskan inne på Glitter.. pshyy).

Hon vägrade ge sig- väskan skulle med hem :)

Borsta gaddarna och slänga sig i soffan ett tag!
Tjing!

2 kommentarer:

  1. Vem kan hon brås på? ;-)
    Dessutom har man råd kan man få skämma bort sina barn lite grann :-)

    SvaraRadera
  2. Ja jag undrar det ja :) Helt rätt, det tycker jag med!!!

    SvaraRadera