tisdag 26 mars 2013

Hjälpsam storasyster

Imorgon smäller det, då blir lillasyster 1år och det ska såklart firas till max. Daniella har hjälpt till att handla hem ingredienser, bakat sockerkaksbotten, diskat och städat köket å inte minst slickat skålarna :) Hon måste verkligen vara en topp tio syster :)
Imorgon har jag såklart dealat till mig en bra arbetsdag rent tids mässigt. Egentligen skulle jag stänga bygget men slutar istället senast fyra. Jag börjar inte förrän nio så jag räknar med minst tre timmars mystid på morgonen med 1åringen <3 Åhh vad jag längtar tills imorgonbitti. Jösses vad vi ska sjunga å smälla ballonger...
Ska mysa ner mig i sängen nu, efter att ha slagit in paket och bakat tårta så fingrarna blöder... "Näe, det ska bli en lugn 1årsdag"... Meeen glöm det... Det ska vara fest :)

Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar