söndag 17 mars 2013

Lek & Bus

På förmiddagen då Gry och pappa låg och sov så cyklade jag och Daniella till mitt jobb. Dani fick själv välja vart vi skulle å hon ville så gärna leka ute på förskolegården. (hennes önskan är min lag)... Det var bara att bege sig dit =D
På eftermiddagen drog hela familjen iväg till Gustavsvik och badade. Sååå mysigt och roligt har vi haft. Vi har ju köpt årskort vilket gör att man inte behöver vara där en hel dag för att "utnyttja" pengarna. Vi var där ungefär 2,5h å det räckte för både päronen och Kidsen :)
Nu står Jocke i köket. Jag har beställt kasslergratäng så jag hoppas att jag får det... Hihi! Nått med kassler blir det i alla fall... Å ris... Jag älskar ris. Det är alltid en diskussion mellan mig och Jocke om det skall vara ris eller potatis. Enligt mig är ris myyycket godare. Men smaken är ju som baken!
Nähepp, nu blir det hockey och mys med la familia!!!
Tjing!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar