lördag 20 april 2013

Egentid... Löööw it!!!

Jora, jag saknar minsann min prins som nu är på väg hem från Stockholm. Det kanske inte är så balt att sitta singel hemma i soffan. Åhja, lite skönt har det varit att bara ta hand om sig själv. För självklart somnade kidsen redan halvåtta. (man har väl pli på dem, hallå)... hahaha! Ikväll har jag roat mig med att prata 1,5h i telefon med mamma, samtidigt som jag suttit och beställt massa fina grejer från Ellos. Inser ju att de har både lampor, gardiner, kuddar och skor som jag är intresserad av. Klart det ska beställas :) Mamma fick vara med å bestämma lite färger, ibland är jag så fruktansvärt ambivalent. Försår inte varför, men de é så... typiskt kvinnligt, kanske!

Jag har inte ens slagit igång tv:n ikväll, jag orkar inte. Det är sååå skönt att det är helt tyst i huset. Jag hör till och med elementen. Känns himmelskt! Först hade jag tänk ta tag i det där med underlaget till utvecklingssamtalen. Men i samma veva som jag tänkte tanken skyfflade jag bort den illa kvickt. Jag sla vila, inget annat... vila! Var hem till Linda igår och hon sa några väl valda ord. Jag ska försöka lyssna och ta till mig. Man behöver faktiskt inte gå på högvarv hela tiden.

Idag var Fia förbi oss en sväng. Vi surrade och drack kaffe. Kidsen gick på sockerkick så det var glada miner. Att det är så förbaskat kul att surra. Jag skulle kunna surra jämt =D
Funderar på om jag ska lägga upp nån bild på lite av de jag beställt. Tro bannemig jag gör det.

149:-

699:-

249:-


179:-
 


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar