söndag 14 april 2013

Nu pustar jag ut

Vet ni hur skönt det känns att ha skrivit klart underlaget till utvecklingssamtalet som äger rum nu på tisdag.- UNDERBART! Vet ni, nu när jag satt och skrev så kändes det som "skolan 2007". Mina skrivkvalitéer visade sig snabbt. Host, det märktes att jag gick ut med nästan MVG i alla ämnen. Jag är ju kung på att skriva när jag sätter den sidan till. Aaa, jag skryter. Men det kan jag gott få göra! =D

Jag har haft en sjukt härlig dag tillsammans med gonorrlänningen. Vi drog iväg en sväng till Marieberg så Fia fick köpa sig ett nytt bord, ny dörrmatta, supersnygg vardagsrumsmatta och lite småkrams. Hon har sååå trevlig lägenhet i gammeldags stil. Ska definitivt hälsa på fler gånger, SNARAST! Det är ju så trevligt att surra med henne. Bara det att man får höra norrländska ger än ju..... oj vad säger jag... ger en ju ståpäls med en gång... hahahahahaha. Nu började jag nästan komma in på samtalsämnet som vi nött halva dagen. Ajabaja Camilla, det är alldeles för många läsare för att skriva om sådanat trams här :P

Nu när jag varit så duktig rent teoretiskt, så förtjänar jag mig en stor kopp te, en mjuk filt och fötterna hasandes på vardagsrumsbordet.
Det är ju så roligt, imorgon får jag och tjejerna besök av Helena och Noline när jag slutat jobbet. Ska bli kul att tjejerna får leka lite. Det skiljer ju bara i månad på flickorna! Jag berättade för Daniella att Noline ska komma imorgon. Direkt var hennes kommentar "men hur ser den flickan ut?"... Aaa, jag vet. Det är aslänge sedan vi sågs. På tiden kan man säga!

Nähepp, Adjökens då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar