måndag 22 april 2013

Ugglor... Jag har verkligen fått dille!

Kidsen sover, Jocke tränar med en polare och jag är i full gång med att beställa hem uggletyger. Hade tänkt göra en cool tavla. Återstår att se hur slutresultatet blir. :)

Det har varit en hyfsat lugn dag. Jag har hunnit få rätt mycket gjort på jobbet. Det är bara att passa på medan de är lite färre barn. Känns så otroligt härligt, för imorgon kommer min arbetskollega tillbaka. Jiehoo! Vi jobbar på samma avdelning så det känns gött att "få tillbaka henne".

Snart är det arbetsplatskonferens igen. Lite tur för min del eftersom det råkade ligga på min sena dag. Jag stänger ju ändå på Onsdag. Hoppas inte barnen är kvar alltför länge så jag inte missar så mycket av APK:n. Man vill ju lixom vara med när de sprutar ut information.

Nähepp, nu ska de tydligen sluta träna (efter att ha hållit på i över tre timmar) så jag får väl passa på att lägga armarna runt Jocke. Om man nu ska hinna få nå mys innan kvällen är förbi.

Vi hörs!

Kastar upp några utav de tyger jag införskaffat :) Gaaah, såå vackert!
 






1 kommentar: