söndag 21 april 2013

Seeg, segare segast!

 Nu är jag på vippen att kasta mig i säng. Ordentligt trött efter dagens stoj. Vi tog det lugnt på förmiddagen. Jag sov till nio och hann precis med att slå ner rumpan vid frukostbordet så jag fick äta med familjen. Som vanligt vaknar tjejerna outhärdligt tidigt. Spelar ju ingen roll om man låtar dem vara vaken en timme längre på kvällarna, de vaknar tidigt som sjutton i alla fall.

Idag kom Malin hit på besök. Vi satt ute på altan och njöt av värmen ett tag sedan bestämde vi oss för att ta cyklarna till Gustavsvik. Hon tränade och simmade motionssim och jag och Daniella vi lekta av oss inne på äventyrsbadet. Det slutade med att vi badade bubbelpool tillsammans =) Jag hade halvlovat Dani att vi kanske skulle orka pallra oss iväg till badet. Hon tjatade en del så det var bara att lyda :) Strax innan fyra drog vi dit, och vi kom väl hem där kring kvart i sju. En alldeles lagom tid, tycker jag!

Tror jag ska dra fram jobbpärmen en stund ikväll. Sen blir det sängen och upp vid fem snåret.

Asch, hané så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar