tisdag 2 april 2013

Trötter

Ikväll orkar jag inte med nått längre inlägg. Är helt slut i skallen efter en heldag med nödvändig information. Nåja, klart det gavs tid till egna reflektioner och analyser, men ni förstår :) Halva dagen var vi på Valpebo och halva på kottebo, otroligt roligt att träffa kollegorna från kottebo också.

Jag hade tänkt pysa i säng redan nu på stört. Jocke är hemma hos Steven å ser sport och blir bjuden på mat, så det finns ju ingen anledning att hålla sig vaken då han är borta och båda barnen sover. Imorgon ska jag bege mig till jobbet lite tidigare, jag har nämligen valt att vara med på en kollegas utvecklingssamtal. Ska bli spännande att vara observatör :)

Ska försöka få ihop allt med jobb och familj denna vecka. Daniella har både utvecklingssamtal och drop-in fika på sin förskola. Gry ska iväg och vaccinera sig imorgon och jag ska förbereda häftet inför medarbetarsamtalet nästa vecka, plus att alla mina utvecklingssamtal kör igång här i april. Det gäller att strukturera upp vardagen och hålla huvudet ovanför vattenytan, när det är som mest :)
Tjing så länge, å god natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar