torsdag 11 april 2013

Nu är det bra längesedan jag startade laptopen, herregud jag menar verkligen aslängesedan. Orkar tyvärr inte göra det ikväll heller så det får lov att bli ett snabbt och koncist inlägg. Jobb, barn, jobb, vardag och lite fritidsshopping på det. Ungefär så ser livet ut för tillfället. Nåja, jag trivs rätt bra så jag ska inte klaga. Imorgon är det fredag och förmiddagen består av 'planering'. Hoppas jag/vi får mycket gjort.

Helgen är fullspäckad och uppbokad till max. Jocke ska tatuera sig, gå på afterwork och träna. Jag ska träffa fia och försöka skriva underlaget till ALLA utvecklingssamtalen. Plus att jag faktiskt ska hinna träna och umgås med tjejerna. Känns som jag har en hel del att stå i.

Idag har jag iaf haft medarbetarsamtal med chefen. ANSVAR, var väl det genomgående ordet under de 70 minuter långa samtalet. Skulle väl kunna säga såhär; jag älskar det! :)

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar