torsdag 4 april 2013

Känner mig som fröken duktig

Nu har det gått några dagar med "mitt nya liv"... Låter skittöntigt, jag vet... men lite så är det :) Nåväl, jag har gått mina promenader VARJE kväll, INTE ätit några sötsaker och minskat portionerna DRASTISKA. Har varit sjukt duktig med tanke på allt gott som funnits på jobbet den sista tiden, jora jag har lyckats stå emot :P
Ikväll när jag promenerade skulle jag egentligen surra med Sofia i telefon, meen det slutade med att jag slog igång musikkanalen å rensa skallen istället :) Nu är jag pigg och ska ta mig en kvällsdusch innan det är dags för sängen. Imorgon vankas jobb mellan 7-15 sen är det heeeelg, wiiehoo!!! Undra dock vad helgen har att erbjuda?! Bara jag får umgås med familjen så är jag nöjd sen! :)

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar