onsdag 17 april 2013

Kvällsinlägg

Jahapp då är det kväll. Har väl egentligen inte så mycket att dela med mig av för det har inte hänt speciellt mycket. Jag jobbade till sex och sedan skyndade jag mig hem för att hinna umgås med familjen ett tag. Jocke och tjejerna hade varit till Marieberg och shoppat kläder och foppatofflor på eftermiddagen. De hade tydligen ätit på Mc donald´s så för min del blev det uppvärmd fläskfilégratäng tillsammans med en nyskuren sallad. Gick ner kan man säga! :)

Det är ju helt otroligt. Jag har under en längre tid följt "halvåtta hos mig", och nu har Daniella börjat inse att programmet är riktigt bra. Hon säger varje kväll att hon vill se det, och det gör vi såklart :) Det här med läggning vid sjusnåret fungerar inte riktigt så bra nu när våren börjat komma på allvar. Hon typ vägrar att sova för att solen lyser. Jag förstår henne, det blir ju lixom inte naturligt. Hur som, vi låg hela familjen i sängen och såg både ´Halvåtta hos mig´ och ´Hockeymatchen´. Kidsen somnade ganska precis vid åtta, så lite egentid hinner man ju få.

Känner mig småfrusen så jag ska hoppa in i en dusch. Tror (och hoppas) att det blir en tidig kväll. Imorgon är det upp tidigt som gäller, sen är det bara att halvspringa hem. Har även ett uppföljningssamtal inskrivet i agendan. Fullrulle...rulle!!!

GRATTIS FINA EMMA 5-ÅRSDAGEN! VI SAKNAR DIG <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar