söndag 14 april 2013

Söndagsträff

Överlevde gårdagens extrema huvudvärk. Sov som en stock inatt och vaknade inte förrän halv tio i förmiddags. Nu taggar jag träff med Fia. Vi ska först ut till Marieberg och shoppa lite, sen blir det hem till henne och kika in nya lyan. Trevligt! Undra om jag ska försöka hålla mig borta från kaffet. Jag börjar tro att det är anledningen till min huvudvärk var och varannan dag. Jag brukar inte ha huvudvärk i vanliga fall, och jag brukar heller inte klaga speciellt om jag nu skulle råka ha någon åkomma. Har druckit extremt mycket kaffe den sista tiden så jag tror vi har boven där. Blir så trött på människor som klagar. Kan de inte bara hålla skiten för sig själva så man slipper påverkas. Gnäll gnäll gnäll... Ingen tycker ändå synd om dem! Hårt men sant :P

Näe, om man ska ta å dra på sig nå kläa å göra sig iordning. Ha é fint så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar