fredag 14 december 2012

Då är det helg igen, på allvar! Har precis krupit ner i sängen mellan mina två små hjärtan. Det är inte likt mig att gå till kojs redan vid nio tiden, men kroppen har sagt ifrån mer än en gång idag så nu är det bara att lyda.
Idag har julgranen kommit på sin plats också. Kort å gott; jag tog fram den, Daniella pyntade den. Så därefter ser den ut. Tycker faktiskt den blev fin, hon är duktig lillstumpan min.
Har hunnit avverka en liten arbetsintervju i eftermiddag, den gick strålande. Resultatet får ni vänta på :)

Imorgon har tydligen Jocke å Daniella bestämt att åka till Mange och Josefin. Så jag och Gry får glatt hitta på nått annat trevligt. På söndag får vi besök av Anna och hela hennes familj, ska bli skoj! Mega längesedan vi sågs. Vi hade tänkt dra till pulkabacken bland annat. Alla Kidsen måste ju få sitt :)

Nähepp, sova så man är utvilad till morgondagen... Jo just ja, har hunnit kirra julklappen till syrran idag med... Göttmooos ;D
Godnatt!!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar