söndag 16 december 2012

Såhär förmiddags tid kan man ju alltid passa på att vila sig lite. Jocke och Daniella har åkt iväg till affären, Gry sover, så nu är det bara för mig att passa på :) Tycker så synd om lilla Gry som åkte på den förbaskade magsjukan. Idag mår hon bättre och har inte spytt något sedan igår på dagen. För min egen del känns det också mycket bättre, skönt. Jag kommer kunna gå till jobbet som vanligt. Jag är ju inte den som är den. Tror jag kan räkna på en hand de gånger jag varit hemma från jobbet. Peppar peppar, men jag är sällan sjuk.

Sen kan jag ju tala om för er, att Daniella fick ett mildare frispel över vilka kläder hon skulle ha på sig idag. "Jag ska ha Gant tröjan förstår du väl pappa"... Jahapp, nu börjas det, endast 3,5år gammal :) Annars brukar det vara jag som försöker kasta undan Pippi, hello Kitty och allt vad det är för trams kläder ;P... Nåja, lite roligt är det!

Nu dags för sängen... Adjö!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar