onsdag 5 december 2012

Farmors hemmagjorda julkalender :)

Såja, ikväll hängde jag upp alla Daniella's paket, istället för ett varje dag!!!
Snabbdusch sedan sängen. Herregud, jag hinner inte ens blogga nu för tiden. Jag är glad att jag tog mig hem på cykeln i snöstormen... Min fråga lyder; Bor jag i Vilhelmina, eller vaaaaad? :)
För tillfället jobbar jag arslet av mig, mer än 100%, därav mitt dåliga uppdaterande. Snart blir det slapp då familjen kommer ner... Så jag förtjänar att slita som ett djur nu.
Jocke hämtade Daniella tidigare från förskolan idag, de drog hem till farmor å gräddade våfflor istället :) Daniella's bästa kompis har varit sjuk hela veckan, så hon har tydligen inte haft fullt så roligt som hon brukar. Näe jag måste i säng. Börjar sju imorgonbitti så, GODNATT!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar