fredag 7 december 2012

Känsla att gå i affärer =)

Degslöar i soffan framför X-factor å väntar på att Jocke glatt skall hälla upp en Smirnoff ice, i ett härligt glas fyllt med is. Är det fredag kväll- så är det! Daniella fick äta på McDonald´s efter julklappshandlandet, så jag och Jocke passade på att äta bakad potatis med bla räkor och skagenröra. Det är verkligen en favorit enligt mig. Servera oxfilé, pappas laxsoppa eller vad som helst, för tillfället är det inget som slår ´bakad potatis med diverse tillbehös´.

Sen kan jag säga såhär- Visst är det praktiskt på alla sätt å vis att klicka hem julklappar och prylar på nätet. Meen, visst tusan är det lite känsla ändå att få gå i affärer; vrida vända, känna klämma. Det är inte riktigt samma sak att få hem det i brevlådan, eller beställa via någon annan. Men å andra sidan så blir det ju billigast så. Då slipper man köpa massa onödigt på vägen fram till kassan. Jag är duktig på det; att handla nya fräscha prylar... haha... Jora, det gillar jáh... :D

Tänker inte sitta å gnata längre... ska logga in på pokersajten å "göra mig en julbonus...punkt" c(=
Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar