torsdag 10 januari 2013

Är det möjligt att en kvinna i 25års åldern kan jobba såhär lite som jag gör (för tillfället)?! Har aldrig tidigare i mitt arbetsliv jobbat såhär lite. 50% är ju verkligen INGENTING. Jag hinner ju bannemig inte ens komma till jobbet så ska jag hem igen. Vet inte riktigt om jag gillar det, inte än i alla fall. Nåväl, snart är det slut på 50% glidet, och jag tror det är nyttigt. Imorgon är jag ledig, men funderar på att lägga in lite extra tid i bemanningen.

Ikväll ska jag och Jocke såklart se hockeyn, i vanlig ordning. HV möter ju FBK så det är krig här hemma i soffan... hihihi. Kan ju meddela er om att det faktiskt handlar om liv och död här på gränden när det är på tal om hockey. Vi är galna, både jag och Jocke =P

I helgen har vi inte planerat ett smack. Det bli chill. Ska försöka få med mig karln på några inredningsbutiker. Vill så gärna hitta några fina möbler till Daniellas rum.
En annan sak, guuud vad jag längtar tills Gry får sig ett eget rum. Jag vill så gärna inreda det nuu, palla vänta evigheter :/

Nu hockey!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar