torsdag 17 januari 2013

Daniella- En del av mitt allt

Det känns precis som att jag fått helg, men det har jag ju inte. Imorgon väntas jobb igen OCH ny tattoo. Jag börjar faktiskt bli lite nervös, eller nä inte nervös, pirrig!
Idag känner jag mig riktigt trött och sliten. Har ingen aning om varför, kanske har jag nått virus i kroppen som spökar. Kände häromdagen att jag hade ont i halsen och var snuvig, dagen efter var jag pigg som en nötkärna :)

Fick äran att lämna lillskruttan på förskolan imorse. Man får lov att passa på medan man kan. Hon var så förväntansfull. De skulle nämligen åka bussen in till stan för att besöka biblioteket. De var så gulliga när de gick där på vägen bort mot busshållsplatsen, hon och två kompisar (plus pedagog såklart). Hon var stolt och glad då jag kom hem från jobbet. Sjävklart berättade hon om biblioteksresan, roligt! =)
Jag har kommit in i en riktig Daniella-period. Jag vill vara med henne hela tiden. Nästan så det är lite jobbigt. Jag undrar och hoppas så mycket att hon har det bra på förskolan, trots att hennes bästa kompis har slutat. Känns tungt (emellanåt) i mammahjärtat. Många tankar som snurrar runt i huvudet. Hur ska man göra lixom?! Aja nog om det...

Ska ta å se hockeyn, sen duscha och göra mig redo för morgondagens galej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar