onsdag 9 januari 2013

Bada bada bada

Jag höll mitt ord -Det fick bli upplevelsebadet drygt fyra timmar i eftermiddag/kväll. Riktigt mysigt att bara få ro om Daniella, att bara vara VI. Snacka om kvalitétstid! Vi har väl i princip upplevt hela äventyrsbadet, det vill jag lova. Gumman ville avsluta med att bada bubbelpool, så så fick det bli. Väl där träffade jag ett par gamla arbetskollegor från Marieberg. Supertrevligt. Jag fattar inte riktigt hur barn kan orka så förbaskat mycket. Jag menar, hon hade först varit på förskolan några timmar, sedan ute i lekparken med pappa och Gry, och sedan direkt till Gustavsvik för att bada. Trots detta så var hon pigg som en nötkärna då vi kom hem. Hon är ju makalös denna lilla dam, hur mycket energi som helst :)

På fredag kommer det hit ett par och ska titta på vår gamla bokhylla, de lät väldigt intresserade så det känns som den/bokhyllan redan flyttat härifrån. Ska bli härligt att få köpa lite nya fräscha möbler in till Daniella´s rum. Jag gillar ju att handla, och att inreda :)

Imorgon är det en ny dag. Det går finfint på jobbet och jag känner mig pigg och fräsch av att jobba 50%, host host... haha... Näe men, det blir ändring på det redan om två veckor. Kan ju vara rätt skönt att få en mjukstart när det handlar om att bekanta sig med nya barn, föräldrar och arbetskollegor. Har jag sagt att jag trivs?! =P

Nu ska jag se färdigt Efterlyst. Har tidigare tittat på både Farmen och Mästerkock. Så en riktig tv-kväll har det varit för min del. Skulle egentligen behöva gå ut och gå istället. Får ta tag i det, imorgon!
Känner för att gosa ner mig hos Gry. Har knappt inte träffat henne idag så det känns konstigt, jättekonstigt! Är ju van att gosa och kela med henne titt som tätt om dagarna.
Imorgon har jag sovmorgon till elva. Så det blir en rejäl sådan. Hoppas att jag inte försover mig. hahahaha... Skulle väl vara typiskt mig, jag som annars alltid ser till att komma i tid!

Men hörrni, vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar