onsdag 23 januari 2013

Kort och gott, -jag orkar inte starta laptopen så det får bli ett snabbt och kort kvällsinlägg.
Jag jobbar på i vanlig ordning och när jag kommer hem umgås jag med mina tre hjärtan. Skulle lätt kunna tänka mig att mysa med fyra hjärtan, men Jocke vill annat så den dagen lär  nog aldrig komma :P Oj, detta flög bara ur mig! :)
På måndag är det föräldramöte (på jobbet) så jag ska hinna planera lite innan dess tillsammans med mina fantastiska kollegor. Jag är så himla nöjd över att få arbeta med dem, att få dela vardagen med dessa underbara människor. Jag trivs verkligen i deras sällskap :) Nåväl, vi får se om vi kanske sitter här hemma hos oss å planera, det var nämligen på tal om det!

Efter att både ha sett farmen & mästerkock så fortsätter jag gosa ner mig i soffan till Mia käringen :) varför bryta ett vinnande koncept lixom. Åh jösses, nu kommer Jocke med en kopp te också... Perfekt!
Tjing!

Jora, jag vet att ni är nyfikna på mitt tidigare inlägg... Jag ska snaart berätta... Hihi...hihi... Jaa hihi ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar