onsdag 16 januari 2013

TtAaTtOoo :D

Vad irriterad jag blir att det inte går att lägga upp bilder från datorn till bloggen, varför?! Jag som igår skulle visa er sängarna som jag är spekulant på. Asch, får ta hjälp av någon kunnig för att få igång det igen. Har redan provat det mest simpla, och som oftast brukar fungera, nämligen att stänga av- och på datorn :)

Gry har åkt på förkylning nu igen. Hon har varit lite gnällig ikväll å hon vägrar att sova. Mest nöjd är hon över att sitta i knä eller i soffhörnet med tandborsten fastspikad i mun. Måste ju vara tänderna eftersom hon dreglar oavbrutet och gnager på allt som hon kommer över.

Imorgon är det bara att ladda för jobb igen. Orkar inte med att duscha ikväll så det får bli imorgonbitti. Tur jag börjar halv elva så jag slipper stressa. hihihi!

Sen kan jag meddela er om att; Det blir en ny tatto redan på fredag. Jag som var inställd på att behöva vänta ett tag till, men icket :) Fick se skissen tidigare idag, såååå fin. väntar med spänning på att få sätta mig i stolen, fredag klockan 15.00 och jag älskar´t... Jiiehoo!

Soffläge på högnivå. Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar