tisdag 15 januari 2013

Hängt runt på diverse inredningsaffärer idag, i hopp om att få tag på de där förbaskade kubhyllorna som jag är ute efter till Daniellas rum. Vet ni, jag har hittat en serie som jag tycker är fin. Självklart gjorde jag en beställning illa kvickt, för varan fanns tyvärr inte hemma i butik. Meen, nästa vecka får jag hämta dem. Sen är jag i valet och kvalet hur jag ska göra med säng till Daniella. Har ett par olika varianter. Samtidigt som jag vill ge henne nått som hon vill ha nu (i 3,5års åldern) så skulle jag vilja köpa nått som hon kan ha nytta av en längre tid. Så alltså, en vit dagbädd kanske vore mer praktiskt i dagsläget (och i framtiden) än vad en minni mouse säng vore. Dock är minni sängen otroligt fin. Nåja, jag ska fundera!

Imorgon är det jobb i vanlig ordning. Börjar inte förrän tio så det är min uppgift att lämna lillgumman på förskolan. På torsdag hade jag tänk följa med henne mellan 9 -10.15 till hennes förskola. Jag börjar ju 10.30 så det är ju bara att passa på. Hon tycker ju såklart att det är asbalt att ha morsan med sig... hahaha, coolt!

Happ, nu vakna Gry... Då får det bli adjökens med bloggen för ikväll...
Godnatt!

1 kommentar:

  1. att du inte köper en plain vit säng.. dagbädd eller vanlig typ barn/ungdomssäng.. de håller ju forever i både stil å användbarhet :) dagbäddar har ju i min mening lätt för att se lite billiga ut dock.. alltså med metallram och lite krimskramsig men jysk (!) har en som är rätt okej http://www.jysk.se/4/751/3628200/a/catalog-sales

    annars hade ju jakobssons möbler en asfin
    http://www.jakobssonsmobler.se/sortiment/

    :D

    SvaraRadera