lördag 26 januari 2013

Hindersmässan

Burrr, det var riktigt kallt trots att termometern inte alls visade många minus. Vi tog oss i alla fall upp en sväng på Hindermässan idag. Som vanligt kom vi hemdragandes med lite allt möjligt. Daniella fick sig en dress, en prinsessklänning, ballong, hellokittymärken och lite marknadsgodis. Jag prutade till mig ett par görläckra mjukisbyxor och Jocke köpte kryddor för halva löningen :) Gry hon hänger som vanligt bara på, snäll som hon är. Jag hade gärna suttit i hennes sits, varmt och gott! Det ser ju alltid så mysigt ut då man bäddar ner bebisar i vagn.

Nu sover barnen och jag sitter och lirar lite poker. Jocke har fastnat inne på Danis rum. Det är inte lätt det här, med att ha barnen i annat sovrum! Vi behöver verkligen träna på detta =P

Nu ska jag koncentrera mig på pokern, annars har jag väl snart inga pengar kvar på bordet!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar