måndag 14 januari 2013

Trötter

Jobb jobb jobb. Idag räckte det inte med att göra en fulldag i barngruppen, det blev APK + 1h avdelningsplanering också. Nu är jag helt slut och ska sätta mig och kolla reprisen av Farmen på tv4play.
Jag som skulle sköta nattningen här hemma, men icket. Känns jobbigt att jag endast hunnit träffa barnen en timma (mellan 16-17) idag, plus en liten kortismysstund på morgonen. Usch, det är inge roligt att inte få umgås så mycket som man vill med sina barn, men vad ska man göra?! Det låter ju fruktansvärt lyxigt när jag säger att karln går föräldraledig och att jag jobbar 50%. Dock är det inte så himla lyxigt för plånboken. =P
Jag säger såhär, när jocke börjar jobbet igen har jag inga problem med att jobba 50-75% =D

Varför sitta här, jag ska ju slappa och måla naglarna!
Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar