tisdag 17 juli 2012

Känslan av att lägga sig i en renbäddad säng

Utedag, det kan jag minst sagt påstå. Vi har varit ute i princip hela dagen, bara in för att äta lunch och middag. Blev mellis för Dani på filten i lekparken. Jag gav Jocke sovmorgon (kors i taket) så jag passade såklart på att vila ett litet tag på förmiddagen då han vaknade. Jocke har pyst iväg till golfbanan och jag har precis duschat och nattat Daniella. Dags att mysa med gobebisen ett tag nu, sen ut på långpromenad och senare trampa cykel.
Har gjort nått alldles göttgött ikväll, nämligen renbäddat sängen med ett fräscht bäddset från ´Newport´. Längtar tills det är dags att kasta sig i säng så man får känna lukten av nyöppnade lakan, gudomligt!

Ett sådant här bäddset har jag nyss lagt i vår härliga säng


Riktigt snyggt enligt mig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar