tisdag 24 juli 2012

Tisdag förmiddag är gjord...

Nyss avverkat en 75minuters lång promenad, med hund och stavar. Började med att rasta Roy sen slängde jag in han och hämtade stavarna istället. Tycker faktiskt det är mycket roligare att gå med stavar än att gå med Roy, snopet nog. Känner att det ger mer konditionsmässigt också.

Det har inte hunnit hända speciellt mycket, förutom att jag ringt och beställt läkartid för mitt tryck i örat, som leder till en ilande huvudvärk. Nu på torsdag ska jag i alla fall dit. Jag och barnen har hunnit pyssla lite på morgonen inne på Danis rum. Vi har gjort halsband till pappa och lekt "Dagis" för kung och fosterland. Det gäller att hålla i hatten när man ska ner på en treårings nivå :)
Har också fått klart för mig att Daniella inte är någon liten fjuttflicka längre, nu har hon minsann egna kompisar som kommer och ringer på dörren och vill leka med henne. Vad händer, hon håller på att bli stor! Hon lät då för rolig då hon gjorde klart för flickan vid dörren att "Jag är bara tvungen att äta lite först, förstår du, sen kommer jag ut till lekparken". Gofis är vad hon är!
Å en annan sak! Jocke fick sova till halvtolv idag... Gooo Milla, gooo Milla googoo Miiiilla!!!

Nä på med lite snygga kläder på Gry så ska vi också leta oss ut!
Adjöken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar