torsdag 19 juli 2012

Tog mig iväg till klockaffären

Dagen började med en häääärlig sovmorgon till elva. Jocke och barnen besökte lekparken så jag fick sova ut. Jag hann inte mer än vakna så drog han iväg till golfbanan. Han kom hem och var på strålande humör då han tydligen sänkt sitt handikapp bra mycket. Jaa, man får väll helt eneklt lov att glädjas med honom. Vilken sport alltså!

Vi tjejer har busat, skrattat och gråtit om vartannat. Att det alltid ska halvspåra ur då vi busar i sängen. Antingen slår sig Daniella på något konstigt sätt, eller så är det jag som kommer i kläm. Näsblod, fläskläpp och hjärnskakning... Blod, svett och tårar... Men ack så kul vi har det :)

Idag har jag äntligen tagit mig iväg till klockaffären för att beställa ett nytt skinnarmband till min snygga Diesel klocka. Jag drog med mig Daniella in på affären medan Jocke och Gry var och beställde sallad på ´Salladinn´.
Ikväll väntas långpromenad för min del och för Jocke blir det fotboll och tv-spel med Steven.

Näe, middag nu sen mys med familjen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar