tisdag 24 juli 2012

Pizzeriahäng med coola gänget :D

Döda mig!!! Så känns det efter att jag vräkt i mig Daniellas barnmeny bestående av Hamburgare och pommes. Varför gjorde jag det egentligen?! Förmodligen för att jag blev för snål. Beställde in en 90g hamburgare till mig, och en till Daniella fast med pommes. Hon tog inte ens en tugga, vilken stil!
Nåväl, vi sällskapade med bästa Hanna, Olivia, Molly och Ebbe. Först träffades vi i lekparken sen tog vi en promenad ner till Pizzeria Parken. Vilken nedrans tur vi hade att de gick förbi lekparken då de var på väg hem till Marieberg. Daniella hade jätteroligt. Hon hade gärna fortsatt att leka trots att klockan hade slagit alldeles för mycket. Tur det finns fler dagar. Får se om vi kanske kan träffas nästa vecka, eller kanske tidigare :)

Hur som helst. Idag fick jag bara släpa med mig ett barn. Jocke tog med sig Gry hem till kusin Lucas. Herregud vilken skillnad på att bara ta hand om Ett barn. Kändes ju som jag hade hur mycket tid som helst. Kändes nästan som jag glömt nått, typ. Nu börjar ju i och för sig Dani på att bli rätt så stor. Det är ju skillnad på att ta hand om en treåring och ett spädbarn, men ändå!

Det blev lite träning idag med. Gick 60min med stavarna och 30min med hunden. Alltid nått!

Nu ska jag och Jocke se dokumentären om Usain Bolt. Jo, jag vet att den gick igår. Meeen vi missade den :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar