måndag 16 juli 2012

Nya tag!

Igår åkte familjen Linberg vidare ner mot Jönköping. Vi har haft tre fantastiska veckor. Känns lite småtomt nu när de åkt, men samtidigt skönt att ha fått städa upp hela huset och få lite lugn och ro. Det har gått i hundra oavbrutet dessa tre veckor. Roligt har det varit, definitivt! Om ett par veckor kommer de förbi igen, men då bara ett par dagar. Jag längtar!

Själv då, jo jag tog mig 1,5 timmas promenad igår ikväll. Passade på att ringa och psyka Lena lite under tiden. Idag ska jag dra fram träningscykeln. Ska nöta på den förbannade cykeln tills vi åker till Vilhelmina, får vi se om det ger nått resultat. Nu är det STOPP med att frossa i godsaker. Tycker jag ätit alldles för mycket nu när vi haft besök, plus att jag inte gått mina promenader på förmiddagarna. Nä, nu ska jag ge bra mycket energi till hälsan. Började redan imorse med en dunder promenad, miniportion till lunch och ska inte alls äta mycket till middag hade jag tänkt. Självklart blir det inge mer efter middagen heller, eller joo vatten :)

Just nu är Jocke och Daniella på golfbanan. Det är första gången som Dani följer med. Hoppas hon sköter sig bra. Gry sover och jag har funderingar på att måla mina naglar.

Vi höres!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar