söndag 10 februari 2013

Borde göra annat, eller?!

Egentligen förstår jag inte varför jag sitter bänkad vid datorn. Jag borde egentligen gå och rensa både min och båda ungarnas garderober, fräscha till naglarna och röja upp lite här hemma. Aja, det ser inte totalförskräckligt ut så jag tror jag väntar ett tag till... :P Har skurat upp hela badrummet idag, det behövdes VERKLIGEN! Hade inte mage att lägga mig i badet tillsammans med Gry när jag såg hur skitigt det var. Hatar äckliga badrum! När syrran var hit så hjälpte hon mig att dra fram jacuzzin och skura. Jag höll på svimma av hur äckligt det var där bakom. Det brukar vara Jocke som får sköta det där med att ta bort hår och städa vid avloppet. Jag klarar helt enkelt inte av det. Jag vet, det är min egen skit... Men det går bara inte!
Nu är det i alla fall strålande fint och badkaret, toalettstolen och resterande grejer blänker som den klaraste sjön i Minnesota :)

Jahapp, förutom bad med Gry och tefatsåkning med Daniella så har jag hunnit dona med en hel del annat. Sovmorgon är prio ett när det är helg. Sällskapsspel och golvhäng hänger tätt på därefter :) Helgerna går ju så fort så man hinner ju knappt blinka. Antar att jag inte behöver påtala Melodifestivalskämtet från gårdagskvällen. Tycker rent ut sagt det är pinsamt att vi kastade bort ett par timmar framför ett sådanat värdelöst program. Men, det är ju sällskapligt i alla fall!

Alltså jag måste göra någon nytta. Har inte ron att sitta här längre!
Bye så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar